Четвер, 28.03.2024, 20:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Великокардашинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Форма входу
Пошук

Головна » 2017 » Грудень » 5 » Фінансування та звітування
12:48
Фінансування та звітування

Звіт

директора Великокардашинської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Іванченко Галини Миколаївни про свою діяльність на посаді протягом

2016 – 2017 навчального року

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016 – 2017 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Великокардашинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

Загальна інформація про школу.

Великокардашинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Великокардашинської сільської ради, Голопристанського району, Херсонської області. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1986 рр., земельна ділянка, яка належить школі, має площу 2,5 га. Школа має Державний акт на приватизацію земельної ділянки, що дало можливість зберегти посади двірників у штатному розписі школи. У 2016 – 2017 навчальному році працювало 19 педагогічних працівника та 20 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 140 учнів.

У 2016 – 2017 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до статуту навчального закладу.

 

 

 

Стан і розвиток шкільної мережі

Педагогічним колективом школи проведено відповідну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. Станом на 05 вересня 2016 року в школі було відкрито 11 класів, кількість учнів становила 141. Середня наповнюваність учнів у класах складала 15 учнів, що відрізняється від показника попереднього навчального року. Протягом 2016-20176 навчального року із школи вибув – 1 учня, прибуло – 0 учнів. Мова навчання – українська.

Учні 11 класу займалися технологічним профілем.

Виконання ст. 53 Конституції України, ст. 35 Закону України «Про освіту» ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»

На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77 – РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку (5 років), які проживають у мікрорайоні школи. Усього таких дітей 154, з них шкільного віку – 133, дошкільного віку – 20. один учень Михальченко Богдан Валерійович 2004 року народження не охоплений навчанням, як інвалід дитинства.

 

Виконання ст.10 Конституції України, Закону України «Про мови», Державної програми розвитку і функціонування української мови

Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в школі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. В школі поступово й неухильно ведеться робота щодо виконання Закону України “Про мови в Україні”:

  • навчально-виховний процес здійснюється українською мовами; вивчення української мови є обов’язковим; учнів, що не вивчають українську мову, в школі немає;
  • державною мовою проводяться засідання педагогічних рад, збори колективу, виробничі наради, семінари тощо. Діловодство і ведення документації, взаємовідносини з державними громадськими органами також відбуваються українською мовою;
  • результати ведення вчителями та учнями дослідницьких та творчих робіт (педагогічні ярмарки тощо) оформлюються українською мовою;
  • тексти оголошень і повідомлень, плакатів, афіш, реклами виконуються українською мовою;
  • при проведенні державної підсумкової атестації (у випускних класах) користуються українською мовою при письмових відповідях;
  • проведення гуртків та факультативів, вечорів відпочинку, свят проводяться рідною мовою.


Викладання всіх предметів з 1 до 11 класу – українською мовою, ведення документації ведеться державною мовою – українською.

Щодо виконання Закону України «Про мови» слід зазначити, що протягом року проводилася роз’яснювальна робота серед батьків, учнів та вчителів щодо Закону України «Про мови». Щорічно перевіряється виконання цього Закону та статті 10 Конституції України та 1 раз на п’ять років – стан викладання української мови та літератури.

У кабінеті української мови та літератури оформлені куточки по дотриманню мовного законодавства (зав. кабінетом вчитель української мови Скакун І.П.)

Учні закладу брали участь у шкільному та районному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, мовно-літературному конкурсі імені Т. Г. Шевченка, олімпіадах з української мови та літератури, конкурсах поетичних творів. Учень 4 класу Чумак Тарас посів І місце у районному конкурсі знавців української мови ім.П.Яцика (вч. Мірошниченко Я.Г.); учениця 10 класу Сухопарова Владислава посіла ІІ місце в конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт в МАН (секція «Українська мова») (вч.Надточій Т.В.). У березні у школі був проведений тиждень української мови та літератури.

З метою поглибленого ознайомлення учнів із лексикою, фонетикою, синтаксисом, української мови в школі проводяться наступні заходи:

  • тематичні виставки у шкільній бібліотеці;
  • уроки-ігри;
  • лінгвістичні ігри;
  • мовні турніри знавців рідної мови «Найрозумніший»
  • інтелектуальні філологічні ігри;
  • круглі столи.

Отже, в школі робота з дотримання Закону України “Про мови в Україні” здійснюється на належному рівні.

 

Кадрове забезпечення

У 2016 – 2017 навчальному році в школі працювало 20 учителів, на кінець року 20 учителів у тому числі директор, 1 заступник директора з НВР, 1 заступник директора з ВР-0,5 ставки, 1 педагог-організатор, 1-бібліотекар – 1 ставка, практичний психолог-0,5 ставки. Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами. Педагогічні працівники мають:

а) кваліфікаційні категорії:

«Спеціаліст вищої категорії» – 3 ;

«Спеціаліст І категорії» – 12 ;

«Спеціаліст ІІ категорії» – 2 ;

«Спеціаліст» – 2.

б) педагогічні звання:

«Старший вчитель» – 1 особа.

«Вчитель-методист» - 1 особа.

в) за освітою:

вища – 18

середня спеціальна – 1

Таким чином, якісний склад педагогічного колективу Великокардашинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на кінець 2016-2017 навчального року становив:

Педагогічне звання, кваліфікація

Кількість

«Старший учитель»

1

Вчитель-методист»

1

Вища категорія

3

І категорія

12

ІІ категорія

2

Спеціаліст

2

Усього:

19

Виховна робота

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

Організація виховної роботи у 2016-2017н.р здійснювалася відповідно до вимог законів України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», наказу міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 року №1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Листа МОН молоді і спорту 1/9-595від 23.08.2012 року «Про деякі питання організації виховної роботи». Був розроблений план виховних заходів з учнями 1-11 класів на основі річного плану школи.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет, МО класних керівників) та із діяльності учнів .

Класними керівниками були складені виховні плани роботи, які відповідають виховній темі школи

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалася за основними напрямками:

1. Військово-патріотичне виховання

2. Морально-правове та превентивне виховання.

3. Громадянське виховання.

4. Екологічне виховання

5. Художньо-естетичне виховання

6. Родинно-сімейне виховання

7. Трудове виховання

8. Формування здорового способу життя

9. Сприяння творчому розвитку особистості

В основну діяльність школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання науковості, диференціації, індивідуалізації, змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Вже традиційними стало  участь учнів школи  в акції - «Милосердя», «Чисте довкілля», «Допоможи воїну АТО».

Протягом навчального року  у школі були проведені традиційні тематичні дні, тижні та свята: Свято першого дзвоника, Козацькі забави, Новий рік,  День Святого Валентина, День пам’яті воїнів - інтернаціоналістів, Міжнародний день 8 березня, День пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф «Чорнобиль - рана і біль», День Перемоги «Свято зі сльозами на очах», Всесвітній день письменника, День космонавтики, День дитячої та юнацької книги, День матері «Мамі вклонюся до землі», День довкілля, День Скорботи і вшанування пам’яті жертв в Україні, тиждень правових знань, тиждень безпеки життєдіяльності, День ЦЗ та тиждень безпеки дитини, Двотижневик «Увага! Діти на дорозі!», День здоров'я.

В цьому році учні школи активно приймали участь у районних та обласних конкурсах та акціях,де  здобули призові місця :

У конкурсі  авторів віршованої поезії  “Поетичний вернісаж ” -   ІІ м зайняла Тараненко Вероніка  (кер. Надточій Т.В.).

У районному етапі Всеукраїнського конкурсу есе  «Я – європеєць»

Сухопарова Владислава Віталіївна зайняла ІІІ місце (Кер. Надточий Т.В.).

У районному конкурсі учнівської молоді“Космічні фантазії ”

-  «Космічні ілюзії дня і ночі» (ДПМ) Гурін Павло, 6 клас -   І м. (кер. Гуріна В.В.)

- «Марсохід» (ДПМ)  Вороньков Сергій, 2 кл -  Іім (Кер. Іващенко А.А.)

- «Сніданок у космосі» (обр. мистецтво, живопис) Борисова Анастасія, 6 кл. –ІІ (Буренко О.О.)

Конкурс сценаріїв та методичних розробок  виховних заходів «Перлина натхнення» серед педагогічних працівників загальноосвітніх закладів -

Мірошниченко Яна Григорівна, заступник директора з виховної роботи «Земельні ресурси та їх охорона» –ІІ м,

Мірошниченко Яна Григорівна, заступник директора з виховної роботи «За здоровий спосіб життя»  ІІ м,

Надточий Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури «Літературні посиденьки» ІІ м

Жигало Олена Олександрівна, практичний психолог ІІ м,

Жигало Олена Олександрівна, практичний психолог , Тренінг «Ми за здоровий спосіб життя» (тренінгові заняття для 10 класу)   ІІ м

Жигало Олена Олександрівна, сценарій-конкурс  «Панна –україночка»  ІІ м

Жигало Олена Олександрівна, практичний психолог, «З тобою кардашинський краю, я пісню радісну співаю» ІІІ м,

У районному конкурсі – виставці  новорічних та різдвяних композицій «Альтернативна ялинка»:

- Марухненко Ростислав, учень 11 класу  Стилізована ялинка «Сходинки до Нового року» - ІІІ м

Обласний заочний конкурс  «Перед  очима нашими – палаючий образ захисника Батьківщини» з нагоди відзначення Дня Збройних Сил України  - Дударенко Валентин   номінація «Електронна презентація»  ІІ м.

Переможці заочного районного конкурсу малюнків «Охорона праці очима дітей»

- Васильчук Поліна  7 кл. « Вивчай, знай і виконуй!»  ІІІ м.(Кер.Питомець О. А.  вч.обр. мистецтва) ,

- Борисова Анастасія   6 кл. « Бережи себе!» ІІІ м.(кер. Буренко О. О.).

Переможці  районного конкурсу декоративно-прикладного мистецтва   «Знай і люби свій край»

- Тітовець Любов  « Колесо достатку» 6 кл. ІІІ м (Гуріна В.В.)

- Гуріна Крістіна  « Духовні обереги» 4 кл. 9 р. ІІІ м (Гуріна В.В.)

- Гурін Павло  , Варіації на тему канзаши  6 кл. ІІІ м (Гуріна В.В.)

- Година Єлизавета « Весняна симфонія» 11кл. І м (Питомець О. А)

Переможці районного конкурсу юних фотоаматорів «Моя Україно!»

- Риженко Софія   1 кл. І м  (Питапова Н.Г.)

- Щербановський Д. 11 кл. ІІІ м  (Питомець О.А.)

Переможці  районного конкурсу «Акварелі райдуги»

Забавська Таїсія  4 кл. «Весна на Україні» ІІІ м. (Мірошниченко Я.Г.)

Переможці  районного конкурсу декоративно-прикладного мистецтва   «Сміється писанка у всій красі»

Гурін П.  «Великодні фантазії»  6 кл. ІІІ  м.  (Гуріна В.В.)

Щербина М. «Великоднє диво»  2 кл.  І м.  (Іващенко А.А.)

Переможці  районного конкурсу «Букет замість ялинки»

- Марухненко І. -7 кл.  «Різдвяний кошик» І м. (Можина Л.В.)

- Марухненко Анастасія «  Різдвянний букет»  ІІ м ( Потапова Н.Г.).

- Гурін П.  «Різдвяний кошик вогняного півня»  6 кл. ІІІ  м.  (Гуріна В.В.)

 Переможці районного конкурсу декоративно-прикладного мистецтва   «Таврійський барвограй»:

Свистуха В. 8 кл., Година Є. 11 кл., Косенко В. 2 кл.,

Кириченко Є. 7 кл., Вороньков С. 2 кл., Щербина М. 2 кл., Примачик А. 5 кл., Марухненко І. 7 кл., Марухненко А. 1 кл., Шеремет Д. 9 кл., Клименко Н. 7 кл., гурток ДПМ (кер. Гуріна В.В.)

Переможець конкурсу –захисту  конструкторських робіт науково-технічної творчості учнівської молоді

Кубка А. 8 кл.  І м. (Рубан Р.А.)

 

   Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі,

проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були  підготовлені списки учнів пільгових категорій, які постійно обновлюються. Станом на  27.05.2017 року кількість дітей у них становить:

 сиріт і позбавлених батьківського піклування – 3

 інвалідів – 0

 чорнобильців – 0

 з багатодітних сімей – 25 дітей.

 АТО – 1( Захарова Юлія, учениця 8 класу)

 малозабезпечені – 24  

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.

Проводилася робота з батьками (бесіди, лекції). Проводилися заходи щодо корекції факторів негативного впливу учнівського середовища на формування здоров’я дитини:

  • залучення учнів до роботи в шкільних гуртках та поза межами школи;
  • рейд-огляд школи, медичний огляд, бесіди з профілактики та пропаганди здорового способу життя;
  • тиждень з попередження травматизму і формування навичок здорового способу життя;
  • зустрічі з лікарями-спеціалістами та працівниками правоохоронних органів;

– проведення спортивних змагань (футбол, настільний теніс);

– проведення анкетування з метою виявлення чинників, які впливають на формування навичок здорового способу життя;

  • проведення фізкультурних хвилинок на уроках, рухливих ігор на перервах;
  • випуск стіннівок, газет, плакатів, малюнків учнями школи під час проведення тематичних днів, тижнів, місячників з попередження дитячого травматизму та формування навичок здорового способу життя;

У результаті проведених заходів спостерігаються позитивні зміни в поведінці й діяльності учнів, психологічному кліматі в учнівському середовищі, покращується міжособистісна взаємодія серед усіх учасників навчально-виховного процесу.

 

Профілактичне медичне обстеження

Рівень навчальних досягнень учнів у великій мірі залежить від їх стану здоров’я. Всі учні один раз на рік проходять медичний огляд. Обстеження учнів тривало протягом літніх канікул, вересня – жовтня у центральній районній лікарні у присутності батьків, з метою своєчасного розподілу їх на групи за станом здоров’я. На батьківських зборах регулярно заслуховуються питання щодо зміцнення здоров’я дітей, у школі виконуються заходи щодо профілактики захворювань та оздоровлення учнів.

Протягом навчального року учні школи були забезпечені засобами невідкладної першої допомоги. Усі учні призовного віку вчасно пройшли медичну комісію при військовому комісаріаті та одержали приписне свідоцтво.

 

Охоплення учнів харчуванням

У 2016-2017 навчальному році вжито невідкладних заходів щодо створення умов для організації харчування дітей. Організовано повноцінне, безпечне та якісне харчування дітей. Розроблено та затверджено режим та графік харчування дітей у шкільній їдальні.

Проводився облік учнів, які отримували безкоштовне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків. Гарячим харчуванням було охоплено 64 учні

1 – 4 класів, що становило 100 %. Та 4 учня  5 – 11 класів – пільгових категорій, вартість харчування в початковій школі 7.39 грн та пільгових категорій- 8.65.

Постійно здійснювався бракераж сирої та готової продукції, результати заносилися до журналу бракеражу. Постійно опрацьовувалась та надавалась інформація щодо кількості дітей, які одержують харчування. Регулярно здійснювалося складання щоденного меню на підставі примірного двотижневого меню – розкладки та затверджувалося директором школи. Проводилася роз’яснювальна робота серед батьків щодо організації харчування в сім’ї дітей різного віку. Проінформовано всіх батьків про правила одержання безкоштовного харчування та вимоги до оформлення документів.

 

Виконання Указу Президента України

«Про літнє оздоровлення та відпочинок дітей у 2017 році»

З метою забезпечення ефективного відпочинку дітей в  червні 2017 року на базі школи працює дитячий пришкільний табір відпочинку з денним перебуванням «Калинка», 15 учнів та мовний табір (англійська мова) – 20 учнів .

План виховної роботи насичений різноманітними заходами та складався з урахуванням побажань дітей. Ураховуючи всі об’єктивні та суб’єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у таборі має на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямків виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов’язані, доповнюють одне одного.

На належному рівні буде забезпечено медичне обслуговування оздоровчого табору. Підтримується санітарно – гігієнічний стан приміщень для відпочинку в закладі. Забезпечено суворе дотримання правил охорони праці, безпеки життєдіяльності серед дітей у дитячих закладах відпочинку, проводилося цільове інструктування учнів перед кожним їх виходом за межі шкільної території.

 

Реалізація програми «Обдарована молодь»

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.

У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів. Робота направлена на виконання програми «Обдаровані діти – надія України». Програмою передбачено розвиток творчих здібностей школярів, формування інтелектуальної еліти в школі, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів. Зібрано нормативні документи, що регламентують роботу з обдарованими учнями. Документи зберігаються в методкабінеті. Ознайомитися з ними можуть усі бажаючі.

Відповідно до положення про проведення Всеукраїнських олімпіад, турнірів та конкурсів щорічно в жовтні-листопаді проводиться перший (шкільний ) тур олімпіад з базових предметів для учнів 6 -11 класів. Інтелектуальні змагання проводяться з базових дисциплін інваріантної складової навчального плану школи: з математики, економіки, фізики, історії, основ правознавства, румунської та української мови, хімії, біології, географії, французької мови, інформатики та трудового навчання. Переможці шкільних олімпіад представляють школу на районних олімпіадах з базових дисциплін. Учениця 8 класу Клименко Вікторія посіла І місце в районній олімпіаді з історії (вч.Можина Л.В.), учениця 11 класу Година Єлизавета посіла ІІ місце в районній олімпіаді з трудового навчання (вч. Питомець О.А.). 

Учениця 9 класу Карпенко Світлана посіла І місце в конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт в МАН (секція «Психологія»)(вч. Жигало О.О.). Учениця 10 класу Сухопарова Владислава посіла ІІ місце в конкурсі-захисті науково-дослідних робіт в МАН (секція «Українська мова»)(вч.Надточій Т.В.).

 Учні школи брали активну участь у конкурсах декоративно- прикладного мистецтва, художньої творчості, спортивних та туристичних змаганнях.

 

Підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками закладу

Протягом 2016 – 2017 навчального року методична робота школи була направлена на реалізацію проблеми школи : «Формування соціальної компетентності дітей та учнівської молоді в освітньому просторі школи».

Методична робота з педагогічними працівниками була спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови», «Про позашкільну освіту», рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2000 р. «Про ключові проблеми розвитку загальної середньої, дошкільної, позашкільної та професійно – технічної освіти» в контексті послання Президента України до Верховної Ради «Україна: поступ у ХХІ століття», на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду. Зміст методичної роботи в школі та її організація відображені в розділі річного плану «Методичне забезпечення».

Методична робота з педагогічними кадрами організовується особистістно-орієнтовано на основі діагностичного методичного моніторингу з метою підвищення кваліфікаційного рівня вчителів та якості навчально-виховного процесу.

За останні роки адміністрація та педагогічний колектив можуть стверджувати, що в школі відбуваються позитивні зміни, серед яких варто відзначити:

  • впровадження продуктивних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі;
  • активне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
  • всебічне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • участь усіх учасників у реалізації завдань навчально-виховного процесу;
  • моніторинг якості освітнього процесу (періодичний, підсумковий);
  • моніторинг розвитку творчих здібностей учнів у системі додаткової освіти;
  • моніторинг оздоровчої функції освіти (динаміка стану здоров’я учнів);

Педагогічні працівники працюють у методичних об’єднаннях :

а) МО вчителів початкових класів (керівник Потапова Н.Г..)

б)МО вчителів гуманітарного циклу (керівник Скакун І.П..)

в)МО вчителів природничо-математичного циклу (керівник Буренко О.О..)

ґ) МО класних керівників ( керівники Антонова Г.С., Матвєєва О.В.,Потапова Н.Г.)

У школі проводяться психолого-педагогічні семінари, проблематика яких змінюється залежно від завдань поточного навчального року.

В школі постійно проводяться методичні заходи. Серед найефективніших методичних заходів слід зазначити:

  • Декада відкритих уроків вчителів, що атестуються.
  • Декада позакласних виховних заходів вчителів, що атестуються.
  • Проведення педагогічних рад із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Самопрезентації вчителів школи.
  • Самоаналіз роботи вчителів школи.


Протягом 2016-2017 навчального року були створені необхідні умови для підвищення теоретичного професійного рівня вчителів на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Успішно пройшли курси підвищення кваліфікації 6 вчителів: Антонова Г.С., Жигало О.О., Васильчук Ю.Г., Іващенко В.В., Мірошниченко Я.Г., Іващенко А.А. Проходження курсів відбувається за встановленим графіком.

Для стимулювання творчого професійного росту вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів. У 2017 році атестувалося 3 вчителів. Вчителю біології Васильчук Ю.Г. та психологу школи Жигало О.О. була встановлена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії», педагогу-організатору Питомець О.А. встановлена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст ІІ категорії». Був затверджений графік проведення атестації педагогічних працівників школи та графік відкритих уроків та позакласних заходів. Протягом 2016-2017 навчального року вчителі, які атестувалися у 2017 році, провели відкриті уроки, підготували власні портфоліо з досвіду роботи, ділилися досвідом своєї роботи на засіданнях методичних об’єднань шкільного рівня та педагогічній раді. План курсової підготовки виконано.

Комп’ютеризація та інформатизація навчального та управлінського процесів


Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій визначено Національною доктриною розвитку освіти. В школі функціонують 1 кабінет інформатики, кількість комп’ютерів складає 12 одиниць, 9 підключені до локальної мережі та мережі Інтернет. Послуги щодо використання інтернету надає провайдер digicom, послуги якому оплачує КУ «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти».
 

Фінансово – господарська діяльність

З метою покращення умов функціонування закладу протягом навчального року проводилася цілеспрямована робота щодо залучення позабюджетних коштів.

Навчальний заклад приймає благодійну допомогу батьків учнів школи, спонсорів у вигляді матеріальних цінностей, будівельних матеріалів, а також виконання батьками ремонтних робіт: забезпечено нормальні умови функціонування всіх систем життєзабезпечення НВП та роботи школи. Протягом року в школі було відремонтовано:

  • водяний насос башти Рожновського, заміна кранів та труб у хлопчачому туалеті, ремонт електродвигуна фікального насосу, електромережі у приміщенні шкільної їдальні, поточний ремонт стільців їдальні у кількості 15 штук. Зараз придбано 10 кв.м. дошки для ремонту підлоги спортивної зали, придбано фарбу та вапно для проведення поточного ремонту шкільних приміщень загального користування, було придбано 2 маркерні дошки, ноутбук «Леново», 22 енергозберігаючі лампочки та 3 светильники за рахунок коштів державного бюджету. Було обладнано вчительську кімнату силами вчителів. За допомогою зусиль батьківського колективу 5 класу було встановлено 3 теплозберігаючих вікна та крейдово-маркерну дошку та придбано комплект стільців для учнів класу. Батьківським колективом 1 класу придбано меблі

(3 столики та 16 стільців) для ігрової зони дітей.

Потребують оновлення меблі майже кожного кабінету. Благодійні внески: 5000 грн. ООО «Георесурси» для цільового призначення,а саме ремонту спортивної зали, 2000грн. для поточного ремонту школи, 4000грн. було подаровано на свято останнього дзвоника та 4000грн. поступило на спец. рахунок школи від Великокардашинської сільської ради. Данні кошти розподіляються за призначенням.

Таким чином, підсумовуючи вищесказане, можна зробити висновки.

 

I. Показники успішності роботи школи за 2016-2017 навчальний рік є:

8 учнів закінчили школу на високому рівні 41 учень – на достатньому рівні, 68 учнів – на середньому рівні та 7 учнів – на початковому рівні;

ДПА – результати:

4 клас 14 учнів. Читання – високий рівень - 5 учнів, достатній – 8 учнів, середній – 1 учень.

Українська мова – високий рівень – 5 учнів, достатній – 6 учнів, середній – 3 учні.

Математика – високий рівень – 6 учнів, достатній – 4 учні, середній – 4 учні.

9 клас 11 учнів. Українська мова – високий рівень - 4 учні, достатній – 4 учні. Середній – 3 учні.

Математика – високий рівень – 0, достатній – 7 учнів, середній – 4 учні.

Біологія – високий рівень – 2 учні, достатній – 5 учнів, середній – 4 учні.

 

II. Проблеми, що залишаються для подальшої роботи:

  • Необхідність будувати навчально-виховний процес так, щоб у ньому багато часу займало не пасивне сприймання навчальної інформації, а активна, самостійна, пошукова діяльність учнів, що сприяло б підвищенню навчальної мотивації учнів на компетентнісній основі на всіх ступенях навчання;
  • Постійне впровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес;
  • Друкування власних доробок педагогів у періодичних виданнях;
  • Зміцнення матеріально-технічної бази школи:  придбання нового комп’ютерного класу, потрібне нове обладнання шкільної їдальні, башти Рожновського, ремонт каналізаційної системи школи.
  •  
Переглядів: 354 | Додав: Romec | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Погода
Сьогодні свято!!!
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання