Меню сайту
Календар
Пошук
|
МО класних керівниківМетодичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ внутрішкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. Положення про методичне об’єднання класних керівників Основні завдання методичного об’єднання класних керівників
Підвищення теоретичного науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знання щодо сучасних форм і методів робот. Координація планування,організації та педадогічного аналізу виховних заходів класних колективів. Вивчення,узагальнення та використання прогресивного педадогічного досвіду роботи класних керівників. Сприяня створення й розвитку системи виховної роботи класних колективів. Функції методичного об'єднання класних керівників
Методичне об’єднання класних керівників: Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи. Здійснює обговорювання соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалів атестації класних керівників. Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників. Основні завдання та пріоритетні напрями роботи класного керівника
Вимоги до особистості класного керівника 1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає: а) високий рівень самосвідомості, суспільної та національної свідомості; a. усвідомлення громадянського обов’язку, високий рівень політичної культури та культури міжнародного спілкування; b. високий рівень моральної вихованості; c. соціальну активність і відповідальність; d. володіння навичками суспільно-гуманістичної роботи, вміння творчо працювати, використовувати й цінувати колективний досвід, критично оцінювати досягнуте; e. володіння вмінням брати участь у співпраці співтворчості; f. здатність до прояву громадянської активної активності на благо суверенної України. 2. Професійно-педагогічна спрямованість, сутністю якої є: a. розуміння соціальної ролі педагогічної професії, інтерес до дитини як суб’єкта діяльності, вміння розуміти її потреби й особливості, складність і неоднозначність внутрішнього світу; b. педагогічна спостережливість; c. знання вікових, анатомо-фізіологічних та психологічних особливостей розвитку учнів, соціального формування особистості; розуміння суті, мети, завдань, форм і методів виховання; d. знання індивідуально-психологічних та індивідуально-типологічних особливостей; e. володіння вмінням й навичками організації вихованої діяльності школярів, визначення рівня вихованості учнів , вміннями проектування розвитку особистості в колективі, планування , відбору ,узагальнення навчально виховного матеріалу ; f. володіння прийомами й засобами педагогічної техніки, вмінням встановлювати педагогічні доцільні взаємовідносини з окремими учнями, учнівськими колективами , вчителями, аналізувати свою діяльність і діяльність колективу, результати роботи.
Основні функції класного керівника Організаторські: планування і координація всієї виховної роботи з класом ; надання допомоги учнівській організації класу; встановлення зв’язків з учнівськими та педагогічними колективами, батьками, громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів; ведення документації в класі ; сприяння розвитку самоврядування колективу.
Аналітико-узагальнюючі: сприяння всебічного розвитку учнів на основі вивчення їхніх індивідуально-психологічних особливостей.
Координаційно-інформаційні: забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.
Психогігієнічні: встановлення довірливих стосунків з вихованцями, зняття психологічного напруження в учнівському колективі.
Стимулюючо-гальмівні: активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.
Зміст роботи класного керівника Вивчення учнів. Об’єднання учнів у колектив. Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями. Роботи з батьками, громадськістю. Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами. Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтованої. Індивідуальна робота з учнями.
Золоті правила класного керівника
1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей. 2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий. 3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями. 4. Учитель має бути веселим, жартівливим. 5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час. 6. Учитель має бути доброзичливим. 7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір. 8. Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”. 9. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги. 10. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного. 11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення. 12. Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття. 13. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну. |
Погода
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||