Меню сайту
Календар
Пошук
|
МО вчителів природничо-математичного циклуТворче кредо:
"Посередній учитель розповідає...
Хороший учитель пояснює...
Кращий учитель демонструє...
Творчий учитель надихає..."
Науково-методична проблема МО вчителів природничо-математичного циклу : «Формування ключових компетентностей з метою соціалізації учнів» Основні завдання МО : 1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи. 2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ. 3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів. 4. Поглиблювати знання з навчальних дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти. 5.Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів природничо-математичного циклу.
Склад методичного об`єднання вчителів природничо-математичного циклу
Підсумки роботи методичного об`єднання природничо-математичного циклу за 2018- 2019 навчальний рік.
Вчителі методичного об`єднання природничо-математичного циклу на протязі навчального року працювали над методичною проблемою: «Формування ключових компетентностей з метою соціалізації учнів». Метою діяльності методичного об’єднання було створення необхідних умов для підвищення рівня професійної компетентності вчителів природничо-математичного циклу; активне впровадження у педагогічну діяльність різноманітних методів і прийомів, що сприяють розвитку творчих здібностей учнів. На засіданнях МО, які проводилися в різноманітних формах (інструктивно-методична нарада, презентація творчих ідей, науково-практичний семінар, методичний практикум, засідання за круглим столом та ін.) розглядалися такі теоретичні питання:
1. Обдаровані та здібні діти: виявлення, навчання, розвиток. 2. Як розвивати творчі здібності учнів. 3. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. 4. Спільне викладання в інклюзивному класі. 5. Розвиток соціальної компетентності учнів в умовах сучасної школи.
На засіданнях МО вчителі систематично опрацьовували інструктивно-методичні матеріали; проводили аналіз результатів своєї педагогічної діяльності (контрольних робіт, участі учнів у предметних олімпіадах та різноманітних конкурсах, ЗНО та ДПА); ділилися своїм педагогічним досвідом, знайомилися з новинками науково-методичної та психолого-педагогічної літератури. Також робота членів МО була спрямована на опрацювання своїх методичних проблем по самоосвіті. На заключне засідання МО вчителі готували творчі звіти, в яких висвітлили досвід роботи над своєю проблемою. Протягом року було проведено ряд психолого-педагогічних семінарів. Вчителі готували доповіді, ділились досвідом роботи, активно обговорювали питання, що були поставлені на педрадах. Учителі Васильчук Ю. Г. , Буренко О. О., Питомець І. С. пройшли курси з інклюзивного навчання, Іващенко В. В. - курси вчителів трудового навчання, Рубан Р. А. – курси вчителів математики на базі комунального вищого навчального закладу ХАНО. У вересні 2018 року в нашій школі відбувся інструктивно-методичний семінар «Сучасні освітні технології. Інформаційне забезпечення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах формування єдиного освітнього простору НУШ. На цьому семінарі виступали вчитель географії Буренко О. О. та вчитель інформатики Іващенко В. В. Вчителі протягом 2018-2019 навчального року проводили змістовні предметні тижні, відкриті уроки, конкурси, вікторини, брейн-ринги, змагання.
В цьому навчальному році учні нашої школи приймали участь у ІІ етапі предметних олімпіад з біології, географії, математики, трудового навчання. В олімпіаді з трудового навчання учениця 9 класу Кириченко Єлизавета та учениця 10 класу Борисова Валерія зайняли ІІ місце (вчитель Питомець О. А). В природничому конкурсі «Геліантус» прийняли участь 18 учнів нашої школи (координатор Васильчук Ю. Г.). В школі працюють гуртки «Пішохідний туризм» під керівництвом Миронюка Р. О. та гурток військово-патріотичного спрямування «Джура» під керівництвом Іващенка В. В. На районних змаганнях зі спортивного туризму і краєзнавства команда туристів Великокардашинської школи зайняла ІІІ місце в загальному заліку (керівник Миронюк Р. О.), команда краєзнавців- ІІ місце. В червні 2019 року вихованці туристичного гуртка здійснили дводенний туристичний похід першого ступеня складності, виконавши норматив третього юнацького розряду зі спортивного туризму. У І етапі Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Джура (Сокіл)» команда учнів Великокардашинської школи зайняла ІІ місце. Рій «Кардашинці» під керівництвом Миронюка Р. О. протягом навчального року виборювали можливість прийняти участь у Всеукраїнському вишколі «Джура-прикордонник». З 23 по 30 червня вони приймуть участь у змаганнях в м. Ізмаїл. Рій «Кардашинці» будуть єдиною командою, що представлятиме Херсонську область на державному рівні. В школі працює гурток «Конструювання транспортної техніки» (керівник Рубан Р. А.). Вихованець гуртка Шеремет Віталій, учень 9 класу прийняв участь у STEM фестивалі (м. Херсон) і переміг у номінації за кращий технічний дизайн. Учнівський колектив Великокардашинської школи зайняв ІІ місце в районному етапі обласної акції «Допоможемо зимуючим птахам» (керівник Васильчук Ю. Г.)
|
Погода
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||